Thursday, February 26, 2009

hellos everyone, its raning!
and i'm listening to this song:

南拳妈妈 - 下雨天
下雨天了怎么办 我好想你
不敢打给你 我找不到原因
什么失眠的声音 变得好熟悉
沉默的场景 做你的代替
陪我听雨滴
期待让人越来越沉迷
谁和我一样等不到他的谁
爱上你我总在学会 寂寞的滋味
一个人撑伞 一个人擦泪
一个人好累怎样的雨
怎样的夜怎样的我能让你更想念
雨要多大天要多黑
才能够有你的体贴
其实 没有我你分不清那些彻别
接近还能多一些
别说你会难过
别说你想改变
被爱的人不用道歉

cos its raning and i dunno y... but ya!
just this songg...

and its getting heavier =__________=

ok! PHYSICS today was like..... ZZZZZZZZ!
F&N was full of copycats!
and...... ppl made me laugh till i dun even have the mood to do the paper!

AND AND AND!
i actually PASSED my maths common test!
although i only got a pathetic 15/30, i damn damn happy liao lor!
this is my first time ever that i actully paseed!!!
pls! dun make it the last!

throat infection totally suxxxx!
its been a week and it hasnt recovered!
i'm weak i noe!

ok! and....
suddenly, i miss you!

♥sylvia